אביזרי בטיחות בחו"ל

המאמר הוכן על ידי אתר המידע למטייל העצמאי

כתב וערך: יאיר בר זוהר

תאריך : 11.01.2006 

המלצה הכי טובה היא לקחת איתך מה שהכי נוח לך איתו. זה תלוי במבנה הגוף שלך, בכמות הכסף, ובכמות המסמכים שהנך רוצה להחביא. בכל מקרה ובמידת האפשר חלק את הכסף עם בן\\בת הזוג. 

נרתיק מתחת לחולצה או המכנסיים 

הפריט הראשון קשור לשמירת הכסף והמסמכים (בעיקר דרכון, כרטיסי אשראי וכרטיסי טיסה).הנרתיק עשוי מבד חזק אבל דק כך שלא מגרה את הגוף וגם לא בולט למרחוק. יש כאלה שניתן ללבוש מתחת לחולצה ויש שתפורים כמו נרתיק כתף או נרתיק "המתלבש" על חגורת המכנסיים מקדימה, ונכנס אל תוכם. 

גרב לכסף 

גרב אלסטית עם שני כיסים לנשיאת כסף ומסמכים העשויה כותנה סופגת זיעה ואינה גורמת לגירויים. כמו כן, היא הכי פחות מורגשת ולא מהווה מטרד. 

נרתיק לצוואר 

הנרתיק נתלה על הצוואר ומכוסה בחולצה. יש נרתיקים העשויים מכותנה ויש מפלסטיק שאטומים למים. מיועד לימים סגריריים או כשיוצאים לפעילות רטובה ולא רוצים לוותר על המסמכים. 

ארנק מחובר 

מי שמעדיף יכול לרכוש ארנק רגיל שאליו מחוברת שרשרת דקה וחזקה. את השרשרת מצמידים ללולאות המכנסיים. הכייסים נמנעים לגנוב כאשר שמים מכשול אך לא אומר שלא יגנבו אם משתמשים בכוח. 

פיתרון אחר ודומה: לתפור אצל סנדלר ארנק עם רוכסן בגודל דרכון ממנו יוצאות 2 לולאות להשחלה בחגורת המכנס. את הכיס המושחל שמים בתוך המכנס בחלק הקדמי. כשיש 2 כיסים כאלה, אחד יהיה מעל הכיס הימני של המכנס והשני משמאלו, כך ניתן לחלק את הדרכונים והכספים שרוצים לשמור לשני הכיסים. 

חגורת מכנסים 

ניתן לאחסן בה רק כסף. איננה מפריעה ויש לה ערך מוסף נוסף שהיא משמשת גם כחגורה.

כל דרך שתבחר לך היא טובה רק יש לוודא שליום הטיול תוציאו סכום כסף קטן כדי שלא בכל פעם שתידרש לשלם תתחיל במלאכת "ההתפשטות" כדי להוציא כסף.